Levertijden en verzendkosten
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Online bestellen hebben wij voor jou zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Binnen 3 stappen heb je al een bestelling geplaatst!
1. Plaats de artikelen in het winkelmandje
Heb je een keuze gemaakt en wil je graag afrekenen? Ga dan naar jouw winkelmandje en klik op ‘Ga door naar afrekenen’.
2. Log in of creëer (eenmalig) een account
Om een bestelling te plaatsen, hebben wij verschillende gegevens nodig:
Factuuradres – vul hier al jouw gegevens in
Verzending – selecteer jouw voorkeur, thuisbezorgd of gratis afhalen in Landgraaf
Betaling – selecteer jouw voorkeur
Kies voor inloggen of account aanmaken. Een account is handig wanneer je vaker wil bestellen. Je hoeft bij de volgende bestelling dan niet opnieuw je adresgegevens in te vullen.
Zodra je de gegevens hebt ingevuld, klik je op ‘Bestelling afronden’.
3. Controleer jouw bestelling
Controleer of alles goed is ingevuld en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’. Hierna ontvang je van ons een orderbevestiging en of factuur per mail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het wijzigen van je bestelling kan alleen als deze nog niet verwerkt is in ons magazijn en/of je een bevestiging van verzenden hebt gekregen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m retourneren via het online retourformulier.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Kan ik als particulier bestellen?
Bij Kleintjens Autolakken kan je zowel als particulier als zakelijke klant bestellen.
Is er de mogelijkheid om telefonisch te bestellen?
Bestellen is alleen mogelijk via onze webwinkel of als je zelf komt afhalen kan het ook met Whatsapp 0633664663
Betalen
Hoe kan ik betalen ?
*1 – Bij ons kan je veilig online betalen of contant bij afhalen.
*2 – Bij afhalen kan alleen vooraf via de webshop of bij ons in de zaak á contant betaald worden wij hebben geen mogelijkheid om te pinnen
Wat is het rekeningnummer van Kleintjens Autolakken?
Per bankoverschrijving je bestelling betalen? Dat kan op NL86 INGB 0008 2034 11. tav. Handelsonderneming Kleintjens bv Zorg altijd dat je jouw klantnummer en/of ordernummer vermeldt. Hiermee voorkom je onnodig vertraging.
Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
Is je bestelling verstuurd en zit je factuur niet in je spam-box? Stuur dan een mail naar onze klantenservice.
Heeft Kleintjens bv een veilige betaalomgeving?
Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser. Hierdoor winkel je altijd veilig bij Kleintjens Autolakken.
Verzenden en Bezorgen
Is het bezorgen gratis?
Bestel je voor €150,- of meer aan producten? Dan is de verzending in Nederland volledig gratis! Om je pakket in een ander land te laten bezorgen vraag naar onze internationale verzendkosten.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bestel je onder de €150,-? Dan zijn de bezorgkosten €8,95 Bestellingen vanaf €150,- worden gratis bij jou bezorgd.
Wat is de leveringstermijn?
Op werkdagen bestelt voor 12.00 uur, vandaag verzonden. Plaats je een bestelling in het weekend, maandag verzonden.
Kan ik mijn pakketje ophalen bij een PostNL afhaalpunt?
Tijdens het plaatsen van je bestelling kan jij bij de bezorgopties een PostNL afhaalpunt selecteren. Per e-mail wordt je op de hoogste gehouden zodra het pakketje daar klaarligt om afgehaald te worden. Nadat je online hebt afgerekend kan jij jouw bestelling meestal de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen.
Vandaag besteld, morgen in huis?
Vandaag voor 12 uur besteld, morgen in huis, ga ik mijn uiterste best voor doen en proberen waar te maken. Door steeds meer online bestellingen is het drukker dan normaal en zitten de busjes van PostNL ook sneller vol. Houd bij het bestellen rekening met mogelijk 1 dag vertraging.
Wat is de levertijd van autolak?
Doordat autolak op maat wordt gemaakt, kan die dagelijks na bestellen worden afgehaald. Autolak wordt met de hand gemaakt op basis van door jouw aangeleverde gegevens. Alle lakken die voor jou op maat gemaakt worden kunnen NIET retour genomen worden. Let daarom goed op dat je de juiste lak besteld.
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakketje verstuurd?
Standaard proberen wij iedere bestelling te versturen met PostNL. Of is jou bestelling dermate groot, dan wordt deze verstuurd met een andere vervoerder. Houdt er dan alsjeblieft rekening mee dat je bestelling mogelijk 1 dag langer kan duren.
Zelf afhalen
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Tijdens het afrekenproces in de Webshop kun je ervoor kiezen om jouw bestelling zelf bij ons af te halen. Neem voor je komt even contact op, ivm de openingstijden. En zodat je zeker weet dat je bestelling ook helemaal aanwezig is. Het grote voordeel is dat je de verzendkosten niet hoeft te betalen. Vergeet bij het ophalen niet om de factuur mee te nemen. Deze ontvang je na de bestelling per mail.
Is er de mogelijkheid om telefonisch te bestellen?
Bestellen als je zelf komt afhalen, kan het ook met Whatsapp 0633664663
Wanneer kan ik mijn artikel ophalen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst die je op wilt komen halen ontvang je van ons een bevestigingsmail. Deze e-mail bevat informatie over jouw bestelling en afhalen.
Ophalen zonder printer?
Wanneer je niet in staat bent om de mail af te drukken, kun je het bericht ook op jouw telefoon laten zien.
Afrekenen in de zaak?
Liefs bestellen en afrekenen in de webwinkel.. Met Whatsapp bestellen en Contant bij ons in de zaak is ook mogelijk. Biljetten van 500 of 200 kunnen wij niet aannemen. Bij ons is geen gelegenheid om te pinnen.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Je kan het product retourneren mits deze ongebruikt is en in originele onbeschadigde verpakking. Autolak die is speciaal voor jou op maat gemaakt, en kan niet geretourneerd kunnen worden. Persoonlijke beschermingsmiddelen kunnen alleen in gesloten verpakking en ongebruikt worden geretourneerd.
Moet ik zelf de retourkosten betalen?
De kosten om een product te retourneren zijn voor rekening van de koper. Hebben wij een verkeerd product opgestuurd? Dan lossen we dit netjes voor jou op en kost het je niks!
Hoe snel wordt mijn retour terugbetaald?
Het terugbetalen van je retourzending gebeurt al binnen 3 werkdagen.
Wat is het bedenktermijn?
Wil je niet meteen beslissen, dan kan je bij ons tot 14 dagen nadenken of jij het product wilt houden of niet. Wil jij het product toch retour sturen? Let er dan wel op dat het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Stuur je retour altijd in de originele en onbeschadigde verpakking.
Hoe moet ik mijn product inpakken om het retour te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk.