Garantie
Garantie
Heb jij een product dat niet aan de gestelde verwachtingen voldoet en wil je aanspraak maken op de garantie? Vul dan altijd eerst het serviceformulier in en selecteer het onderwerp garantie. Vergeet niet foto’s van de klacht en het product toe te voegen en de bijbehorende aankoopbewijs.
Dit kan de contant factuur of de digitale factuur van uw online bestelling zijn. Afhankelijk van het product zullen wij om aanvullende gegevens vragen.
Is jouw garantieaanvraag goedgekeurd?
Nadat de garantie is goedgekeurd, ontvang je van ons een oplossing. Dit verschilt per product, in de meeste gevallen dient het product retour te komen voor een goede oplossing.
Let op: als koper ben jij zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je garantieproduct. Dit houdt in dat je het product in de originele verpakking of in een andere stevige verpakking dient te verpakken. Daarnaast dien je het verzendbewijs goed te bewaren en zijn alle risico’s omtrent het retourneren voor de klant. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventueel verlies en/of beschadiging van de retourzending.